Go Back   Subaru Impreza Forum - WRX STI Rally Performance Tuning > Subaru Impreza General > Other Car Makes / Models

Subaru Impreza Forum

Oh Hai!!
Reply
 
LinkBack Thread Tools Display Modes
Old 28 Oct 2010, 10:18 PM   #1 (permalink)
Cool Scooby
 
backwheelboy's Avatar
 
Join Date: May 2008
Location: Cornwall
Posts: 260
Oh Hai!!

Evening, not been around this neck of the woods for a while so i just thought i'd pop along and say hi!

I sold the Impreza nearly 12months ago now and still miss it every day. It's a very long story but it got to the point of owing be a bit more than twice what it was worth and was no-where near a place where i would be happy with it.

In a nut shell i got stabbed in the ass royaly by a company called mrengine.net who after paying the extra money for an sti lump as i wanted forged internals sent me not one but two ****ed wrx engines!

Happy is pretty far from where i was tbh. i has the scoob up and running again after fitting cometic steel head gaskets, recon heads, rcm uprated oil pump and got offered reasonable money for it when i was depressed lol.

I'm just waiting for it to go bang again and then i may buy it back pmsl.

Anywho, this is what i'm rocking atm.....

Vw Golf Gt-tdi 150 Anniversary with a few choice mods inc remap ;-)










Hope everyone is well and i WILL be back in a scooby soon enough, it will just have to be as a second car lol
Offline   Reply With Quote
Old 29 Oct 2010, 08:44 AM   #2 (permalink)
Super Moderator
Paid & Proud
 
Tidgy's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Location: Nottingham
Posts: 18,743
Re: Oh Hai!!

um, its no got a bonnet scoop, meh,,,, lol

sorry to hear thing didn;t go to plan, but as said hurry back
__________________
PM, Squirrels best friend, cream egg king and resident .org spam tart/Perv
Offline   Reply With Quote
Old 29 Oct 2010, 09:26 AM   #3 (permalink)
Scooby Fanatic
 
MalcB's Avatar
 
Join Date: Aug 2009
Location: Taunton
Posts: 779
Re: Oh Hai!!

Nice looking Golf mate. Tasteful. Got my son dribbling He's into VW
__________________
"...We don't stop playing because we get old, we get old because we stop playing."
Offline   Reply With Quote
Old 29 Oct 2010, 10:03 AM   #4 (permalink)
Senior Scooby
 
scoobymike79's Avatar
 
Join Date: Sep 2009
Location: Lincolnshire
Posts: 1,730
Re: Oh Hai!!

Nice golf mate, looking good
__________________
"Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers." -Colin McRae
Offline   Reply With Quote
Old 29 Oct 2010, 11:15 AM   #5 (permalink)
Super Moderator
Paid & Proud
 
Tidgy's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Location: Nottingham
Posts: 18,743
Re: Oh Hai!!

Quote:
Originally Posted by MalcB View Post
Nice looking Golf mate. Tasteful. Got my son dribbling He's into VW

some kids never turn out right no mater how there brought up,,,,,,,,,,,,,,,




__________________
PM, Squirrels best friend, cream egg king and resident .org spam tart/Perv
Offline   Reply With Quote
Old 29 Oct 2010, 12:08 PM   #6 (permalink)
Veteran Scooby
 
Matt-WRX-Import's Avatar
 
Join Date: Mar 2008
Location: That bit in the middle
Posts: 3,577
Re: Oh Hai!!

Welcome back mate, good to hear from you again.
Nice looking golf, like the rims
__________________
Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies, cuts through, and captures the essence of the evolutionary spirit.
Offline   Reply With Quote
Old 29 Oct 2010, 03:43 PM   #7 (permalink)
Obsessed Scooby
 
stiimpreza1984's Avatar
 
Join Date: Jul 2008
Location: Cork, Ireland
Posts: 7,475
Re: Oh Hai!!

Nice looking Golf like the stella bottle even more lol
__________________
SEE NO EVO HEAR NO EVO!
Offline   Reply With Quote
Old 29 Oct 2010, 06:12 PM   #8 (permalink)
Cool Scooby
 
backwheelboy's Avatar
 
Join Date: May 2008
Location: Cornwall
Posts: 260
Re: Oh Hai!!

Cheers guys!

Yeah i'm pleased with the Golf truth be told although i think what pleases me the most is it made my misses happy for 15 minutes, it's reliable, good on denzil and does actualy surprise a fair few things.
I love the look and stance of it but tbh i hardly drive it, the misses uses it everyday for work and i just pay for everything and clean it lol.
I am missing the scoob something chronic though, there will def be another and tbh i'd quite like my old one back, I think i'm either glutton for punishment or it's the sense of unfinished business. I can't quite be sure lol.
Will have to see what the new year brings!
Offline   Reply With Quote
Old 31 Oct 2010, 11:35 AM   #9 (permalink)
Veteran Scooby
 
Curtiz's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
Location: Belfast
Posts: 2,988
Re: Oh Hai!!

Thats a fantastic looking golf you have there. I bet its pretty sharp with 150 and a map!
Offline   Reply With Quote
Old 31 Oct 2010, 09:50 PM   #10 (permalink)
Cool Scooby
 
backwheelboy's Avatar
 
Join Date: May 2008
Location: Cornwall
Posts: 260
Re: Oh Hai!!

Quote:
Originally Posted by Curtiz View Post
Thats a fantastic looking golf you have there. I bet its pretty sharp with 150 and a map!

Thanks mate, it does surprise a fair few things. Still ain't a flat four tho
Offline   Reply With Quote
Old 02 Nov 2010, 04:08 PM   #11 (permalink)
Young Scooby
 
JimmyUK2000's Avatar
 
Join Date: Aug 2010
Posts: 65
Re: Oh Hai!!

nice golf mate i once owned a VR6 Highline, do miss it in many ways . Not many people know of the 2.8ltr golf lol lets say it surprised a few people
__________________
UK2000
Offline   Reply With Quote
Reply

Bookmarks


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are On



All times are GMT. The time now is 04:30 PM.



Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2021, vBulletin Solutions, Inc.
LinkBacks Enabled by vBSEO 3.6.0 PL2 © 2011, Crawlability, Inc.